怡家人 Information Tool
怡家人 to narzędzie przypominające o informacjach opracowane dla wygody sklepów, aby na bieżąco zrozumieć informacje o zamówieniach w sklepie, informacje promocyjne, zespoły sklepowe i status promocji pracowników sklepu. Dzięki pomocy 怡家人:
Każdy pracownik sklepu może znać informacje o aktywności online z wyprzedzeniem.
Każdy pracownik sklepu może zrozumieć szczegółowe informacje o zamówieniach w swoim sklepie i przygotować się do uzupełnienia zapasów i usług z wyprzedzeniem.
Każdy pracownik sklepu może jasno poznać swój status ukończenia promocji.
Obecnie dostępne główne sekcje na stronie głównej obejmują przypomnienia o zamówieniach, informacje promocyjne, mój zespół i zaproszenia dla mojego personelu. Inne sekcje są wciąż w fazie planowania. W przyszłości, w miarę rozwoju biznesu, 怡家人 będzie oferować jeszcze więcej funkcji!